Obvestilo o uporabi piškotkov

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska.

Več o tem
Lastnosti
Pralno v pralnem stroju
Odporno na slano vodo
Odporno na UV žarke
Certifikat negorljivosti
2 leti garancije

Splošni pogoji poslovanja

Piškotki

O piškotkih, ki jih uporabljamo na spletni strani, se lahko podrobneje seznanite tukaj: Politika uporabe piškotkov


Splošni pogoji spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino (v nadaljevanju »spletna trgovina« ali »HRIBAR - BLESK d.o.o.«) upravlja podjetje HRIBAR - BLESK d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Ob registraciji v sistem spletne trgovine, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

S potrditvijo naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.


Način plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
  • Gotovina (plačilo z gotovino ob prevzemu blaga). Če se odločite za plačilo po povzetju, potem boste skupaj s paketom prejeli račun s položnico, ki jo boste poravnali poštnemu uslužbencu. Pri plačilu po povzetju vam Pošta Slovenije zaračuna vplačnino oz. stroške nakazila v višini 1% vrednosti odkupnine oz. najmanj 0,96€ (enako, kot če bi plačali položnico na pošti). Ta strošek ni zajet v vrednost naročila.

  • Predračun (plačilo po predračunu - nakazilo na TRR). Če se odločite za plačilo po predračunu, boste po elektronski pošti prejeli predračun. Ko bo ta v celoti poravnan, boste prejeli naročeno blago. Če bo predračun plačan delno, ostane blago do nadaljnega v lasti podjetja HRIBAR - BLESK d.o.o.
    Plačilo po predračunu je možno tudi pri osebnem prevzemu blaga, pri katerem nima kupec nobenih stroškov z dostavo.

    NASVET: Pri plačilu po predračunu se izognete strošku vplačnine (1% od vrednosti odkupnine oz. najmanj 0,96€), ki ga zaračuna Pošta Slovenije, ko plačate odkupnino po povzetju.

Cene in stroški dostave

Vse cene izdelkov so navedene v evrih (€) in že vključujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. V kolikor se je uporabnik registriral kot podjetje, so prikazane cene večinoma brez DDV oz. je ta podatek izrecno naveden.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Stroški pošiljanja se obračunavajo v skladu z veljavnim cenikom Pošte Slovenije.
Pošta Slovenije vam pri plačilu pošiljke po povzetju zaračuna strošek vplačnine v višini 1% vrednosti odkupnine oz. najmanj 0,96€. Ta strošek ni zajet v vrednost naročila.
Navedeni stroški pošiljanja veljajo v notranjem prometu na območju Slovenije. Za pošiljanje izdelkov v tujino veljajo trenutne cene Pošte Slovenije.



Časi in načini dostave

Spletna trgovina sprejema naročila 24 ur na dan. Vsa naročila prejeta od ponedeljka do petka do 12h bodo realizirana še isti dan. Naročila prejeta po 12h bodo realizirana naslednji delovni dan. Naročila prejeta ob sobotah, nedeljah in praznikih bodo realizirana prvi delovni dan. V primeru, da izdelka v času naročanja ni več na zalogi, se rok dobave podaljša skladno z rokom dobave blaga iz strani proizvajalca.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.


Osebni prevzem

Izdelke, kupljene v spletni trgovini, lahko prevzamete tudi osebno, vendar le ob vnaprejšnjem plačilu po predračunu. Ko je naročeno blago pripravljeno za prevzem, vas o tem obvestimo preko elektronske pošte. V obvestilu bo naveden točen naslov, zemljevid do lokacije, možen čas prevzema in kontaktna telefonska številka.
Neposredno plačilo z gotovino ali plačilnimi karticami na prevzemnem mestu ni mogoče.


Registracija

Za izvedbo naročila je potrebna registracija. Prijavite in registrirate se tako, da kliknete na zeleno ključavnico desno zgoraj in sledite navodilom:
  • registrirajte se (izpolnite polja v okencih in pritisnite gumb "Registriraj me"),
  • po e-pošti boste prejeli geslo, ki ga uporabljate pri vsaki naslednji prijavi,
  • ko boste prijavljeni, se vam desno zgoraj izpiše vaš elektronski naslov, ključavnica pa je obarvana rdeče.
Če geslo že imate, potem se lahko z njim prijavite in pričnete z nakupom. Če ste geslo pozabili, kliknite pod prijavo uporabnika na vrstico Ste pozabili geslo?.

Pomembno: Če se vam zgodi, da geslo ni vidno med prejetimi sporočili, preverite mapo "Spam" oz. Nezaželena/Vsiljena pošta.


Nakup

Izberite izdelek, ki ga želite kupiti in klikniti na gumb "Dodaj". Desno zgoraj v nakupovalnem vozičku se izpiše količina in skupni znesek naročenih artiklov. Če želite odstraniti ali zmanjšati naročeno količino določenega izdelka, kliknite na nakupovalni voziček ter nato na rdeče obarvan "minus" pod nazivom izdelka, če pa želite količino povečati, kliknite na zeleno obarvan "plus".

Postopek zaključevanja naročila sprožite s klikom na nakupovalni voziček ter gumbom "Na blagajno". Spletna trgovina vas vodi skozi naslednje korake:
  1. korak - pregled naročila
  2. korak - način plačila in naslov za dostavo; če se slednji razlikuje od navedenega kliknite na gumb "Uredi"
  3. korak - način dostave
  4. korak - povzetek nakupa; na tem koraku lahko preverite pravilnost vseh podatkov
  5. korak - naročilo oddano.
Po oddanem naročilu, na e-mail prejmete povzetek naročenih izdelkov. Poslano naročilo lahko kupec prekliče v roku ene ure po oddanem naročilu. Po preteku predpisanega časa preklic naročila ni možen. Vse nastale stroške po preteku veljavnega časa preklica krije naročnik blaga. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.

Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
S klikom na gumb "Potrdi naročilo" potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom prodajno-plačilnih pogojev, ki so tu navedeni in da ste bili na te pogoje ob nakupu izrecno opozorjeni.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) v slovenskem jeziku je shranjena na strežniku v elektronski obliki in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).

Kupoprodajna pogodba (naročilo) zavezuje spletno trgovino in kupca. V primeru, ko kupec odstopi od naročila/pogodbe, nosi po Zakonu o varstvu potrošnikov (6. odstavek, 43.č člen) vse neposredne stroške, ki nastanejo s pošiljanjem. V primeru, da kupec naroči izdelke v spletni trgovini in nato zavrne oz. ne sprejme pošiljke, nosi stroške poštnine v obe smeri. Ceno poštnine določa dostavna služba (Pošta Slovenije), točen znesek poštnine v eno smer pa je razviden tako na povzetku nakupa kot tudi na samem računu.

Če se odločite za plačilo po predračunu, boste po vaši potrditvi naročila po elektronski pošti prejeli predračun. Ko bo ta v celoti poravnan boste prejeli naročeno blago. Če bo predračun plačan delno, ostane blago do nadaljnega v lasti podjetja HRIBAR - BLESK d.o.o.

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.


Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga v 44 dneh

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima kupec pravico, da v 44 dneh vrne kupljeno blago brez navedbe razloga. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga in sicer preko e-maila info@fmg.si, blago pa vrniti v nadaljnih 30 dneh.

Blago morate vrniti v originalni embalaži, nepoškodovano in v nespremenjeni količini, izdelek pa ne sme imeti vidnih znakov uporabe. Obvezno priložite tudi originalni račun, kopijo osebne izkaznice ter podatke o vašem transakcijskem računu, na katerega želite vračilo kupnine. Naslov za vračilo blaga prodajalcu je HRIBAR - BLESK d.o.o., Koroška cesta 53c, 4000 Kranj. Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo). Morebitne stroške vračila krije kupec. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 30 dneh po prejetju obvestila o odstopu od pogodbe. V spletni trgovini pa omogočamo tudi zamenjavo izdelka.


Reklamacija

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe in zaradi uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost.

Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Če želite blago vrniti na naše stroške, se morate o tem dogovoriti z referentom podjetja HRIBAR - BLESK d.o.o., ki bo na vaš naslov poslal kurirja, ki bo prevzel blago. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!


Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodajali ali odstranjevali) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.


Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.

Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.

Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.

Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.


Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.


Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Stroški povezani z uporabo komunikacijskega sredstva se ne razlikujejo od običajne osnovne tarife, ki jo potrošnik običajno plačuje.


Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.


Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbo je možno oddati preko e-maila info@fmg.si.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.




Želimo vam prijetne in ugodne nakupe!

Za vse dodatne informacije smo vam na voljo preko e-maila.